Tapwell stand på Bygg Reis Deg 2023

Velkommen til verdens største bad på Bygg Reis Deg 2025

Vi har så langt ikke fått bestilling på en stand som skal vise frem verdens største bad. Men med ca. 700 solgte kvadratmeter innen kategorien bad og innredning, blir det på en måte verdens største bad. Og selv om 700 kvadratmeter er mye, er det fortsatt plass til flere

Bygg Reis Deg er byggenæringens viktigste møteplass og er dermed den arenaen som samler flest innen byggenæringen. I 2025 setter vi fokus på klima og sirkulær økonomi, energieffektivisering og innovative løsninger. For leverandører som jobber innenfor bad er messen en unik sjanse til å vise frem hvordan deres produkter og løsninger kan bidra til et bredt og relevant publikum.

Kjente aktører er med

Vi mener alle som er på messa – enten som besøkende eller utstiller – får et forsprang på andre i bransjen. Rett og slett fordi man får økt kunnskap om de siste løsningene, man møter de mest fremoverlente kundene og kan knytte viktige kontakter.

Etter Bygg Reis Deg i 2023 meldte 90% av utstillerne at de fikk kontakt med sine viktigste målgrupper og 80% fikk kontakt med potensielle kunder som kan føre til salg etter messen. 

Noen av de som allerede har sikret seg plass på messen er Fibo AS, Vikingbad, WEDI og Tapwell. Felles for dem alle er at de ser Bygg Reis Deg som den beste arenaen for å vise frem sine produkter og løsninger, bygge merkevaren og generere leads.

Økt interesse for messer

Vår samarbeidspartner Nova Spektrum, har opplevd en solid økning på en rekke messer i år. Tor W. Andreassen, en av Norges mest kjente eksperter på innovasjon ved Norges Handelshøyskole, mener messer er en supereffektiv salgs- og markedsføringskanal, spesielt for B2B-segmentet. Årsaken er at messer og arrangement gir en helt annen mulighet for å lykkes med å oppnå positiv salgs- og markedsføringseffekt, sammenlignet med andre tilgjengelige kanaler. Ifølge tall fra The Nordic CMO Survey 2024, velger 6 av 10 norske markedssjefer som opererer i B2B-segmentet å bruke messer som en viktig del av markedsføringsmiksen.

Dsc 4010

Bygg Reis Deg genererer gode og kvalifiserte leads

Over 80% av de besøkende på Bygg Reis Deg er beslutningstakere og fagfolk som er interessert i produktnyheter. Dette betyr at de som kommer til standen allerede har en interesse, noe som gir et godt utgangspunkt for å få kvalifiserte leads.  Administrerende direktør for Bygg Reis Deg, Gunnar Glavin Nybø, forklarer: «Bygg Reis Deg er en arena hvor aktørene i næringen virkelig kan vise seg frem. Er du på jakt etter vekst, bør du være til stede hos oss. Da treffer du egne bransjefolk, men også andre i næringen som har glede av å kjenne til det du selger – som for eksempel entreprenører, håndverkere og arkitekter.»

Nybø fremhever også at messen gir en unik mulighet til å la kundene se, føle og ta på produktene før de bestemmer seg for kjøp. Dette skaper en overbevisningseffekt som overgår tradisjonell annonsering:

  • Du får økt synlighet: Vi har som mål å samle 40.000 besøkende. Det gir deg en fantastisk mulighet til å skaffe nye kunder og kontrakter
  • Du knytter kontakter og bygger nettverk: Fordi du møter folk ansikt til ansikt kan du knytte kontakt med eksisterende og potensielle kunder på en helt annen måte enn i et møte, gjennom annonsering eller over telefon/mail.
  • Fantastisk presentasjon av produktet/tjenesten du selger: Messer har den unike egenskapen at du kan vise frem produktene og løsningene slik at kundene kan bruke flere sanser for å vurdere det du selger. I tillegg er de som besøker messen interessert – de er aktivt søkende. En bedre arena for å selge og skape leads, tror vi ikke du finner.