Folkeliv på Bygg Reis Deg 2023

75% av arealet er solgt.

Vi i Bygg Reis Deg jobber hver dag med å forbedre hele byggenæringens møteplass. Det innebærer utvikling av konseptet og salg av stands. Ved inngangen til November er det hyggelig å registrere at vi har mottatt bestillinger fra 196 utstillere som dekker over 75% av utstillingsarealet fra 2023. Dette er utstillere som ønsker å kapre markedsandeler og lansere sine produkter og tjenester for fremtiden. Neste Bygg Reis Deg messe arrangeres 15-18 oktober i 2025.

Bygg Reis Deg er din viktigste markedsføringsaktivitet i 2025

Fra Bygg Reis Deg sine analyser ser vi at 82% av de besøkende hadde et godt eller svært godt inntrykk av messen i 2023. Det bekrefter at dette er en attraktiv møteplass for de som ønsker å oppdatere seg på de siste nyheter. 85% av de besøkende er sikre på at de vil komme tilbake i 2025. Når det gjelder tilbakemelding fra utstillerne melder 90% at de fikk kontakt med sine viktigste målgrupper og 80% har hatt kontakt med potensielle kunder som kan føre til salg etter messen. 84% av utstillerne oppgir at de totalt sett er fornøyd med årets messe.

Oppsummert kan vi si at både besøkende og utstillere bekrefter at Bygg Reis Deg opprettholder sin posisjon som en attraktiv møteplass for ansatte i byggenæringen. Legger vi til at 85% av utstillerne vil anbefale andre å delta på Bygg Reis Deg underbygger det at vi allerede har mottatt bestilling fra over 196 utstillere.

Er du interessert i å være med som utstiller er det bare å ta kontakt via vår påmeldingsmodul eller direkte på [email protected]

Vi skaper Byggenæringens viktigste møteplass ved:

Direkte og umiddelbar kundekontakt

Å delta på en messe som Bygg Reis Deg gir deg muligheten til å møte kunder ansikt-til-ansikt. Dette bidrar til å styrke tilliten til ditt selskap og gir deg umiddelbar tilbakemelding på produkter og løsninger. Dette gjør det lettere å bygge og styrke kundelojaliteten.

Sensoriske opplevelser

På en Bygg Reis Deg kan besøkende se, ta på, teste og oppleve produkter på en helt annen måte enn ved annen for for markedsføring. Dette er spesielt effektivt i byggevarebransjen, der kvaliteten på materialer og utstyr spiller en stor rolle når man skal ta viktige beslutninger. Det å ta og føle på produkter gir en mer overbevisende effekt enn å bare å vise bilder eller videoer på nett.

Kvalifiserte leads og høyere konverteringsrate

Besøkende på Bygg Reis Deg er ofte beslutningstakere (over 80%) og fagfolk som er interessert i produktnyheter. Dette betyr at de som kommer til standen allerede har en interesse, noe som gir et godt utgangspunkt for å kvalifiserte leads og øke konverteringsraten sammenlignet med bred digital annonsering.

Bygging av nettverk og partnerskap

Bygg Reis Deg er en møteplass for alle ansatte i byggenæringen hvor vi legger til rette med et aktuelt og relevant faglig program slik at vi kan bidra til å skape en arena for verdifulle samtaler og samarbeid på tvers av bransjer. Her kan man bygge nettverk med andre utstillere, leverandører og beslutningstakere som kan være vanskeligere å nå i en hektisk hverdag eller via digitale kanaler.