HTH er tilbake på Bygg Reis Deg: – Vil vise hva vi står for
Etter et opphold i 2023 er HTH Kjøkken igjen klar som utstiller på Bygg Reis Deg 2025. Målet er å styrke posisjonen i markedet og relasjonen til kundene, vise frem innovative løsninger og bygge internkultur.
HTH ble startet av Hans Henning og Tonny Haahr i 1966. De to brødrene var begge håndverkere, og mente at det må være mulig å lage bedre kjøkken enn det som var på markedet den gang. I dag er den danske kjøkkenprodusenten en kjent og viktig aktør i kjøkkenmarkedet, også i Norge.
Bygg Reis Deg øker synligheten til HTH
Country Manager i HTH i Norge, Helene Samdal, er opptatt av at HTH må bli mer synlig i tiden fremover og Bygg Reis Deg er en viktig del av det arbeidet: – Vi ønsker å synes i markedet, og det er viktig for oss å komme tilbake på messen for å se hvilken effekt det gir. Dette er en gyllen mulighet til å vise hva vi kan tilby til både privat- og proffmarkedet, forteller hun.
Country Manager i HTH i Norge, Helene Samdal, sier Bygg Reis Deg er en viktig del av arbeidet med å gjøre HTH mer synlig. (Foto: HTH)
HTH Styrker markedsposisjonen på Bygg Reis Deg med skreddersydde kjøkkenløsninger
HTH er markedsleder i proffmarkedet i Norge på grunn av våre kvalitetskjøkken, bad og garderober, samt vår store erfaring med å prosjektere, levere, montere og byggeledelse på større renoverings- og nybyggeprosjekter. Denne posisjonen bygger vi videre på ved å delta på Bygg Reis Deg, samt invitere og inspirere både eksisterende og nye proffkunder. Vi er også på messen for å møte privatkunder, hvor vi, i tillegg til å inspirere dem med kvalitetskjøkken i skandinavisk design, nye trender og tendenser, også tilbyr individuelle designmøter med en av våre kjøkkeneksperter, slik at de kan starte sitt kjøkkenprosjekt på messen og gjøre en god handel. Vi åpner for slotbooking i forbindelse med messen.
For å få maksimalt utbytte av Bygg Reis Deg er det viktig å planlegge, starte tidlig og sette tydelige mål for deltagelsen. Det fremhever administrerende direktør for messa, Gunnar Glavin Nybø. Samdal forteller at de allerede er i gang med planleggingen og har satt tydelige mål for deltakelsen. – HTH har flere mål for deltakelsen på Bygg Reis Deg. Vi ønsker å samle butikkene om messen og styrke den interne kulturen. Samtidig er vi ute etter å nå nye kunder i både privat- og proffmarkedet, kommenterer Samdal.
HTH er allerede i gang med å planlegge standen på Bygg Reis Deg
Mange benytter Bygg Reis Deg til å vise frem nyheter og innovasjoner, og Samdal er tydelig på at HTH ønsker å gi kundene en rik og inspirerende opplevelse. Besøkende kan derfor glede seg til en stor og innholdsrik stand. – Standen skal bli fantastisk og noe for seg selv. Planleggingen er allerede i gang, og ambisjonene er høye. Den blir stor, med mange løsninger, produkter og samarbeidspartnere, forteller en engasjert Samdal.
Ser lyst på fremtiden
HTH ser optimistisk på fremtiden til tross for utfordringer i markedet. – Det norske markedet har vært urovekkende det siste året, men vi kom godt ut av fjoråret og ser positivt på 2025, sier Samdal. Noe av optimismen tilskrives produktutviklingsavdelingen som kontinuerlig jobber med å finne gode løsninger tilpasset markedets behov. – Vi baserer oss på trender og trend scouting, og produktutviklingsavdelingen reiser jevnlig på messer for å få med seg hva som rører seg. Vi er klare til å vise frem hvem vier og hva vi står for, avslutter Samdal.