Start up illustrasjon

Velkommen til Start-Ups

Bygg Reis Deg er grunnlagt på ideen om å styrke konkurransekraften til norsk byggenæring gjennom å dele kunnskap. I den anledning ønsker vi å legge til rette for at «start-ups» kan delta på en felles paviljong til en rimeligere pris. Vi har satt av et område i hall D hvor vi tilbyr en plass på en felles stand med ett ståbord, 2 barkrakker og felles eksponering. Prisen for slik deltagelse er satt til NOK 25.000 eks.mva.

Inklusiv i prisen er alle rettigheter som øvrige utstillere slik at man blir markedsført på samme måte og kan arrangere egne eller knytte seg til det seminarprogrammet vi allerede er i ferd med å utvikle.

Dersom du ønsker å benytte deg av dette tilbudet er det bare å melde seg på her og merke påmeldingen med Start UP paviljong og legge inn 9 kvm.

Hvordan kan man bruke Bygg Reis Deg?

Produktlanseringer

Det faktum at vi samler rundt 40.000 besøkende bestående av både profesjonelle og bygge interessert publikum gjør det attraktivt å lansere nye produkter eller produktserier på Bygg Reis Deg. På den måten kan man formidle mer informasjon og kunnskap til mulige kunder på en bedre måte enn via andre markedsføringskanaler. Her kan man utvikle egne arrangementer knyttet til lanseringen, som inkluderer besøk på standen og andre opplevelser. Det fysiske møtet med kunden gir en egen unik mulighet til å sikre at kunden har fått med seg fordelene til dine nye produkter og tjenester.

Salg

Det å sørge for at eksisterende kunder fortsetter å handle dine varer og tjenester er den billigste formen for markedsføring. Under en åpen messe, som Bygg Reis Deg er det mange måter du kan vise at du bryr deg om dine kunder og at du ønsker at de skal fortsette å handle dine varer og tjenester. Salg til nye kunder er også enklere å få til på en messe som Bygg Reis Deg. Det er ingen andre steder du kommer tettere på dine egne, og konkurrenters kunder. Her gjelder det å vise seg frem fra sin beste side og skape stoppeffekt og interesse. Det er også en fin anledning til å styrke kundeforholdet ved å øke kunnskapen knyttet til bransjeutfordringer eller andre aktuelle tema sammen med dine kunder.

Merkevarebygging

En byggeprosess består av mange involverte aktører. Det betyr at et perfekt resultat består av mange vekslinger og mange valg. Derfor er det viktig å ha god kontroll både på de produkter og tjenester som finnes, men også de menneskene som er involvert fra de ulike aktørene. Det hjelper ikke å ha verdens beste fysiske produkter hvis du ikke har menneskene som kan fortelle hvordan det skal monteres eller brukes. Merkevaren består altså av produktene, tjenestene, menneskene og bedriften. I den anledning er Bygg Reis Deg en perfekt arena til å vise frem alt dette og øke kunnskap og kjennskap til din bedrift og dine produkter.