Samarbeid med Merkur Gruppen
Bygg Reis Deg styrker sitt tilbud til utstillere gjennom et nytt samarbeid med Merkur Gruppen. Samarbeidet gir små og mellomstore utstillere hjelp til å utvikle helhetlige messeløsninger, fra strategisk innhold til fleksible messestands og kampanjemateriell.
Bygg Reis Deg, byggenæringens viktigste møteplass, har som mål å øke konkurransekraften til sine utstillere. Gjennom samarbeidet med publiseringshuset Merkur kan utstillere få skreddersydde løsninger for messestands, kampanjemateriell og annen visuell kommunikasjon.
– Det er viktig at vi legger til rette for at utstillerne får et best mulig utbytte av sin deltagelse. De skal legge til rette for sine viktigste kundemøter og da trenger de å være godt forberedt. Vi ser et økende behov for å kunne tilby fleksible og kostnadseffektive løsninger, og dette samarbeidet hjelper oss å møte disse behovene, sier Gunnar Glavin Nybø, administrerende direktør i Bygg Reis Deg.
Merkur har lang erfaring med å tilby utstyr til messestands. De leverer alt fra enkle messevegger til større, modulære messeløsninger og visuelle profiler. Merkurs plug-and-play-løsninger gjør det enkelt for utstillerne å komme på plass og gir rom for stor fleksibilitet til utstillere som ønsker alt fra små oppsett til større profileringsflater opptil 50 kvadratmeter.
– Vi kan bistå med alt fra ide og design til produksjon og montering. I tillegg kan vi utforme og produsere alt innen kampanjemateriell også foliering av vegger og elementer. Vi ser på dette samarbeidet som en mulighet til å hjelpe utstillere å styrke sin tilstedeværelse og nå sine mål på messen, sier Leif Iversen, teamleder salg, i Merkur.
Glemmer ofte innholdet
I tillegg til fysiske messestands tilbyr Merkur Gruppen også kommunikasjonsløsninger for å hjelpe utstillerne å engasjere sitt publikum.
– Mange utstillere legger ned store ressurser i design og estetikk, men glemmer av og til innholdet og det som skal skje på selve standen. Som oftest er det jo dette som trekker de besøkende inn til standen. Med Merkur på laget har vi en støttespiller som kan tilby helhetlige løsninger fra strategisk innhold til design og produksjon av små og mellomstore messetands, samt annet materiell, forklarer Nybø.
– Det handler ikke bare om hvordan standen ser ut, men også om hvordan man kommuniserer med besøkende. Vi hjelper bedrifter med å formidle budskapet sitt på en måte som gjør at de skiller seg ut i mengden, forklarer Leif Iversen.
Fakta om Merkur Gruppen:
- Spesialister på visuell kommunikasjon
- Tilbyr modulære plug&play messeløsninger
- Utformer og produserer alt av kampanjemateriell, foliering og skilt
- Bistår med strategi og innholdsproduksjon for messer