– Hele bransjen er samlet her
For Ruukki er årets Bygg Reis Deg en stor suksess så langt. – Det har vært fantastisk å møte både eksisterende og nye kunder. Møtet med besøkende har vært over all forventning, sier Lina Alexandersson, Marketing Manager Scandinavia.
Ruukki stilte med både stand og innlegg i fagprogrammet – en kombinasjon som viste seg å gi effekt. – Vi hadde en presentasjon på seminaret, og det var utrolig kult å se at mange kom innom standen vår etterpå fordi de ble nysgjerrige. Det viser verdien av å være synlig i flere kanaler under messa, forteller Alexandersson.
En profesjonell og inkluderende møteplass
Hun trekker frem Bygg Reis Deg som en profesjonell og inkluderende møteplass.
– Det føles som vi gjør messa sammen. Hele arrangørteamet er engasjert, og samarbeidet med Bygg Reis Deg har vært veldig bra. Det er gøy å se hvor mange som virkelig forbereder seg og byr på noe ekstra, sier hun.
Forventningene er innfridd
Dette var første gang på mange år at Ruukki deltok på messen – og forventningene er mer enn innfridd.– Vi ønsket først og fremst å møte de riktige målgruppene – håndverkere, beslutningstakere og arkitekter – og det har vi absolutt gjort. I tillegg har teamarbeidet internt og kontakten med andre utstillere gitt mye merverdi, forteller Alexandersson.
Bygg Reis Deg: – Et must
Hun beskriver Bygg Reis Deg som en møteplass det «man må være til stede på». – Det er ekstremt høy kvalitet og akkurat riktig størrelse. Her samles hele bransjen, og da må man være på plass for å vise at man satser og vil fremover. Dette er helt på nivå og kanskje bedre enn fler av de utenlandske messene.
