_VB07473

Vi søker salgsansvarlig til Bygg Reis Deg

Bygg Reis Deg skal ansette en salgsansvarlig. Er dette deg?

Er du en utpreget relasjonsbygger med erfaring fra salg og kundeoppfølging?

I Bygg Reis Deg tilbyr vi deg en svært variert arbeidshverdag med stor påvirkningskraft. Vi ser etter deg med kommersiell forståelse og solid salgserfaring.

Som salgsansvarlig vil du samarbeide tett med administrerende direktør og bidra med å styrke Bygg Reis Deg AS sin markedsposisjon og omdømme som arrangementsselskap i byggenæringen. Målet er å fylle Bygg Reis Deg messen med fornøyde utstillere og besøkende, samt å sørge for at alle parter har stort utbytte av deltagelsen.

For å lykkes i rollen mener vi at du har:

  • høyere utdannelse innen salg, økonomi eller markedsføring
  • erfaring med salg og kundeoppfølging /relasjonsbygging
  • god økonomisk og kommersiell forretningsforståelse
  • kjennskap til arrangementsutvikling, planlegging og gjennomføring er en fordel
  • gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
  • erfaring i bruk av CRM system, gjerne Superoffice

Mye av arbeidet vil skje i samarbeid med kunder og eksterne samarbeidspartnere, det er derfor svært viktig at du har gode kommunikasjonsevner. Administrasjonen jobber svært tett sammen og nå ønsker vi oss en kollega som både er målrettet og som har salgsteft.  Det er viktig å kunne løfte blikket utenfor egne ansvarsområder slik at vi lykkes med å skape Norges viktigste møteplass for Byggenæringen. Du vil ha svært operativ salgsrolle, men vil også få muligheten til å bidra i vårt strategiske arbeid.

Ansvarsområder:

  • ansvarlig for salgsarbeid og promotering av Bygg Reis Deg
  • følge kundereisen fra A-Å
  • utarbeide relasjonsbyggende aktiviteter mot både nye og eksisterende utstillere og samarbeidspartnere for å sikre gjenkjøp
  • prosjektstyring og utvikling av møteplasser for utstillere
  • planlegge og gjennomføre arrangementer
  • andre ad hoc oppgaver

Vi kan tilby en variert rolle med gode muligheter for vekst i et lite, men veldrevet selskap. Vi har et positivt arbeidsmiljø hvor det er kort vei fra ide til realisering. Du vil få stor påvirkningskraft hos oss, og et bredt kontaktnett innen hele byggenæringen.

Vi flytter inn i nye lokaler i Ibsen kvartalet i september 2022.

Selskapet har solide eiere gjennom Byggevareindustriens forening og Bygningsartikel-Grossisternes Forening.

Synes du, som oss, at dette er en fantastisk mulighet? Vi kan tilby en stilling i et selskap med store utviklingsmuligheter, så ikke nøl med å ta kontakt.

Send inn din søknad i dag eller kontakt seniorrådgiver Hanne Holst i Adecco Select for spørsmål på tlf. 23 29 00 00 eller e-post hanne.holst@adecco.no

Flere nyheter

Hva er du på jakt etter?

Ofte stilte spørsmål

Opening hours

Tuesday – Thursday 10:00 – 17:00 & Friday 10:00 – 15:00

COVID-19

What routines are in place to promote optimal health and safety?

Book Hotel Rooms

Book your hotel room here for the best rates and availability.