Stige Senteret var klart best da juryen kåret beste digitale stand på Bygg Reis Deg-messen i Lillestrøm
Bygg Reis Deg sin digitale messeplattform vokser hvert år, og i år er det rekordmange utstillere som har lagt arbeid i å fremstå attraktive digitalt. Stige Senteret skilte seg positivt ut da juryen skulle vurdere beste digitale stand på messen.
Fantastisk moro! Vi har en markedsfører som har gjort en fantastisk jobb for oss. Vi har prøvd å gjøre noe nytt i år enn før, og vår daglige leder har pushet på at vi skal synes digitalt også. Det har gitt gode leads å være på den digitale plattformen, samt mer kvalitet på møtene, sier Tommy Aardal Olsen, salgsleder i Stige Senteret.
Stige Senteret har brukt gode produktbilder, bannere og video på sin digitale stand som gjør at standen fremstår oversiktlig og ryddig. Løsningen har dessuten en god estetisk fremtoning, begrunner juryen.
Stige Senteret skiller seg ut og har brukt den digitale plattformen for å aktivt promotere sin deltagelse og slik gjort standen tilgjengelig for de besøkende, sa Jøns Sjøgren.
I kåringen av beste stand fremhever juryen vinnerens helhetsinntrykk ut i fra design, kommunikasjon av budskap, presentasjon og eksponering av produkter og tjenester, stoppeffekt, funksjonalitet og standbetjeningens fremtreden.