Startups og innovasjonspaviljong
Vi i Bygg Reis Deg ønsker å legge til rette for nye virksomheter og har i den anledning etablert et eget område for startups og innovative nykommere. Standene blir på 3 x 2 meter og plasseres som en gruppe på 12 stands i hall D. Pris pr stand inklusiv standleie er NOK 30.000 eks.mva. Bruk vanlig påmeldingsmodul og legg i 6 kvm. Påmelding HER
Hva brukes Bygg Reis Deg til?
Produktlanseringer
Det faktum at vi samler rundt 40.000 besøkende bestående av både profesjonelle og bygge interessert publikum gjør det attraktivt å lansere nye produkter eller produktserier på Bygg Reis Deg. På den måten kan man formidle mer informasjon og kunnskap til mulige kunder på en bedre måte enn via andre markedsføringskanaler. Her kan man utvikle egne arrangementer knyttet til lanseringen, som inkluderer besøk på standen og andre opplevelser. Det fysiske møtet med kunden gir en egen unik mulighet til å sikre at kunden har fått med seg fordelene til dine nye produkter og tjenester.
Salg
Det å sørge for at eksisterende kunder fortsetter å handle dine varer og tjenester er den billigste formen for markedsføring. Under en åpen messe, som Bygg Reis Deg er det mange måter du kan vise at du bryr deg om dine kunder og at du ønsker at de skal fortsette å handle dine varer og tjenester. Salg til nye kunder er også enklere å få til på en messe som Bygg Reis Deg. Det er ingen andre steder du kommer tettere på dine egne, og konkurrenters kunder. Her gjelder det å vise seg frem fra sin beste side og skape stoppeffekt og interesse. Det er også en fin anledning til å styrke kundeforholdet ved å øke kunnskapen knyttet til bransjeutfordringer eller andre aktuelle tema sammen med dine kunder.
Merkevarebygging
En byggeprosess består av mange involverte aktører. Det betyr at et perfekt resultat består av mange vekslinger og mange valg. Derfor er det viktig å ha god kontroll både på de produkter og tjenester som finnes, men også de menneskene som er involvert fra de ulike aktørene. Det hjelper ikke å ha verdens beste fysiske produkter hvis du ikke har menneskene som kan fortelle hvordan det skal monteres eller brukes. Merkevaren består altså av produktene, tjenestene, menneskene og bedriften. I den anledning er Bygg Reis Deg en perfekt arena til å vise frem alt dette og øke kunnskap og kjennskap til din bedrift og dine produkter.
Fakta fra tidligere messer:
Sammen med 375 utstillere samlet vi ca. 35.000 besøkende på Bygg Reis Deg 2021. Dette var et spesielt år pga Korona. I 2019 var tilsvarende tall 43.592 og 530 utstillere.
Fra våre analyser utført av Sponsor Insight kan vi lese at:
- 71 % av de besøkende var fagpersoner og 29% var privatpersoner.
- 81% av fagpersonene har enten alene eller en rådgivende eller innstillende beslutningsmyndighet.
- 56% av fagpersonene har også tatt seg tid til å sjekke ut private behov.
- Blant de som har registrert seg som privatpersoner er det 39% som jobber i en bransje som er tilhørende primærmålgruppene til Bygg Reis Deg.
- Totalt sett var 84% av utstillerne fornøyd med Bygg Reis Deg 2021.
- 73% av utstillerne er fornøyd med utbyttet de har fått av Bygg Reis Deg 2021.
- 9 av 10 fikk kontakt med sine viktigste målgrupper under Bygg Reis Deg 2021.
Gratis formidlingsmuligheter
Bygg Reis Deg messen har til hensikt å fremsnakke våre utstilleres produkter- og tjenester og vil bruke våre sosiale kommunikasjonskanaler til å formidle informasjon om deres virksomhet. I tillegg tilbyr vi alle våre utstillere en mulighet til å holde en presentasjon på maks 25 minutter på vår utstillerscene.