_VB07453

Vi søker Markeds- og kommunikasjonsrådgiver til Bygg Reis Deg

Bygg Reis Deg AS er et arrangementsselskap som ble etablert i 1954. Selskapet eies av Byggevareindustriens forening og Bygningsartikel-Grossisternes Forening. Vår misjon er å utvikle, markedsføre og arrangere møteplasser som utstillinger, seminarer, konferanser, prisutdelinger og sosiale møteplasser hvor deltakerne får oppleve økt kunnskapsdeling og konkurransekraft.

I Bygg Reis Deg AS er kommunikasjon og markedsføring sentrale virkemidler for jobben vi gjør med å utvikle, markedsføre og arrangere møteplasser som gir våre deltakere økt kunnskapsdeling og konkurransekraft.

Motiveres du av å skape merverdi ved hjelp av god kommunikasjon og markedsføring?

Bygg Reis Deg AS er den største møteplassen for profesjonelle og private aktører i byggenæringen.

Vi styrker nå laget med en nyopprettet stilling som får mye ansvar for vårt markeds- og kommunikasjonsarbeid. Vi har mye kontakt med våre kunder og benytter oss av ulike byråer og konsulenter der vi føler vi trenger det. Bygg Reis Deg er en liten organisasjon med store ambisjoner for landets største fastlandsnæring – byggenæringen. Til høsten flytter vi inn i nyoppussede lokaler i Ibsen kvartalet midt i Oslo sentrum.

Vi ønsker oss en kreativ Markeds og kommunikasjonsrådgiver som vil jobbe både operativt og strategisk. Her kan rette vedkommende bruke hele verktøykassen innenfor kommunikasjon og markedsføring til å fremme Bygg Reis Deg AS og våre kunders gode løsninger og ikke minst bidra til godt besøk på byggenæringens viktigste møteplass.

I rollen vil du få svært varierte og innholdsrike dager. Du vil utvikle og iverksette markedsførings- og kommunikasjonsplaner basert på innsikt og i nær dialog med vår administrerende direktør og salgs- og arrangementssjef.

Bygg Reis Deg messen som arrangeres annethvert år er selskapets hovedprodukt. I tillegg er det etablert en digital messeplattform som er åpen i perioden mellom de fysiske messene samt Det Norske Byggemøtet som arrangeres hvert år.

Din oppgave blir å bidra til å sikre best mulig markedsføring av våre arrangementer og økt verdiskapning og utbytte for våre utstillere gjennom å formidle deres historier. Vårt mål er å styrke omdømme og konkurransekraften til hele norsk Byggenæring.

Dine viktigste oppgaver:

Du får hovedansvaret for overvåking, planlegging, produksjon og publisering av markeds- og kommunikasjonsmateriell i den hensikt å promotere våre aktiviteter og våre kunders deltagelse. Viktige ansvarsområder er:

  • Optimalisere kommunikasjon knyttet til kundereisen fra påmelding til gjennomført arrangement.
  • Ansvarlig for våre nettsider inklusiv produksjon, publisering og overvåking.
  • Ansvar for våre sosiale kommunikasjonskanaler.
  • Ta initiativ til, følge opp, og bruke relevante markedsanalyser og innsikt i markedsarbeidet.
  • Produsere egne artikler og eventuelle videoinnlegg på bakgrunn av den til enhver tid oppdaterte kundelisten til Bygg Reis Deg AS.
  • Være ansvarlig for konsepter og kampanjer inn mot våre arrangementer.
  • God innsikt om merkevarebygging.
  • Følge opp og støtte salgsapparatet med tiltak og planer.
  • Samarbeid med eksterne byrå.

For å trives i rollen mener vi du bør;

  • Ha god markeds- og kommunikasjonsforståelse, kunnskap om markedsanalyse og merkevarebygging.
  • Ha svært god skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk.
  • Ha erfaring med kreative programmer (video, foto, design, layout)
  • Kunne håndtere publiseringsverktøy for websider, nyhetsbrev og pressemeldinger.
  • God erfaring med bruk av sosiale kommunikasjonskanaler- både innsiktsbasert og kreativ tilnærming.

Hos oss får du påvirke din egen hverdag og ikke minst din egen faglige utvikling. Du vil få et stort kontaktnett innen byggenæringen, og kolleger som er svært engasjerte og kunnskapsrike.

Selskapet har solide eiere gjennom Byggevareindustriens forening og Bygningsartikel-Grossisternes Forening.

Synes du dette høres ut som jobben for deg?

Send inn din søknad i dag eller kontakt seniorrådgiver Hanne Holst i Adecco Select for spørsmål på tlf. 23 29 00 00 eller e-post hanne.holst@adecco.no

.

Flere nyheter

Hva er du på jakt etter?

Ofte stilte spørsmål

Opening hours

Tuesday – Thursday 10:00 – 17:00 & Friday 10:00 – 15:00

COVID-19

What routines are in place to promote optimal health and safety?

Book Hotel Rooms

Book your hotel room here for the best rates and availability.